środa, 29 lipca 2015

Rysowanie .

Hej .
Postanowiłam założyć jeszcze drugiego bloga , by dokładnie rozwinąć temat : rysowanie .
Oczywiście mój pierwszy blog dalej aktualny i zachęcam do oglądnięcia go wam . Tam znajdziecie wszystko . Jednak w tym opowiem co i jak oraz będe chciała byście pisali w komentarzu czy wam się podoba dany rysunek czy nie .

Dziś chce rozwinąć tematyke ust , jak je rysować oraz na co zwracać szczególną uwage . Pokaże wam także mój rysunek , w rzeczywistości jest lepszy , a że moja kamerka w laptopie nie jest za specjalna to i jakość będzie gorsza , no ale cóż .


Usta

Potrzebne rzeczy:
- ołówek H - szkiocowanie
- ołowek 8B- cieniowanie
- blok

Na początek szkicujemy linie , bo od czegoś trzeba zacząć . Linia kształtem przypominająca usta , ale taka prosta , troszeczke wgłębiona.Potem szkicujemy górną warge , a następnie dolna . Cieniujemy tam gdzie  jest to tylko potrzebne . Górna warga musi być bardziej widoczna , więc tu troszeczke ją przyciemniamy .Widać , że na dolnej wardze jest takie pole nie pomalowane i takie ma być . Kąciki ust także podkreślamy .







Piszcie komentarze czy się podoba czy nie i napiszcie co chcecie bym następnym razem narysowała :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje :) na pewno zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Ładny rysunek :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałam Ci +1 :) Ale też bardzo chciałam Cię zaobserwować , niestety nie wiem gdzie mogę to zrobić ?:) odpowiedz mi i wtedy to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Na na samym dole mojego bloga jest kółeczko obserwuj <3

      Usuń