środa, 5 sierpnia 2015

Manga .

Dziś przygotowałam dla was postać z japońskiego komiksu.Dużo osób rysuje Mange , ale też nie wie jak ją narysować.Mój rysunek jest w miarę.Krok po kroku będe chciała wam wytłumaczyć . Szczególną uwage zwróce na oczy.

Na początek zdjęcie .




Porzebne rzeczy:
- ołowek H do szkicowania
- ołowek 2B do cieniowania , przyciemniania
- blok
Zaczynamy od oczu .Rysujemy szkic oka, brwi oraz rzęs.Potem w oku rysujemy gałke oczną, a w nim czarną kropke  . Nawsze gdzieś pada światło , więc rysujemy w moim rysunku na górnej partii gałki ocznej białą plamkę , którą nie będziemy zapełniać kolorem i tak samo robimy na dolnej partii . Jedna połowa oka jest ciemna i powinna być to górna , druga połowa jasna.Brwi naszkicowane przyciemniamy jak w gałce ocznej .Rzęsy na dole mają być jaśniejsze.Nos u Mangy jest skrzyżowany na lewo(trochę go przyciemniamy). Wargi jasne , w koncikach robimy ciemniejsze , a zęby zostają całkiem białe , by miały lśnić.Kształt twarzy ( tak do szpica) na góże gruby .Na dole chudy.Szyja średniej długości . Włosy falowane , grzywka wyszpicona w dół.Bluka z lekkim deklotem i z prawego boku z sercem.To tyle był to portret .Piszcie w komentarzach czy się wam podoba oraz co mam dalej narysować .

10 komentarzy:

  1. Rysunek jest bardzo ładny. Podoba mi się. :)

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie narysowałaś ;) Podobają mi się jej mega duże oczy.
    Może jakąś całą postać z mangi narysujesz? ;)
    Dodaj gadżet z obserwacją, a Cię zaobserwuję pozdrawiam ;)

    Artistically Immediately

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuje , ja także sie zaobserwuje , już dodaje :)

      Usuń
  3. Świetny rysunek :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że masz talent, rozwijaj go dalej :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń