środa, 19 sierpnia 2015

Pół na pół .

Dziś pokaże wam mój dzisiejszy rysunek, a zainspirowała mnie do tego Red lipstick Monser.Będzie
 to twarz podzielona na dwie części.Jedna będzie miła makijaż i ubranie , a druga przeciwnie.

Na początek zdjecia :



Potrzebne rzeczy:
ołowek-H
-blok

Co tu dużo mówić jak to narysować.Dzielimy na pół kartkę , a potem dalej na pół i rysujemy <3 Wszystko zobaczycie na zdjeciu <3 (wiem , że mało pomgłam , ale dla mnie ten rysunek był banalny i nie ma go co tak opisaywać ) 

Na nastepny raz dodam post jak narysować tygrysa( mam go już narysowanego ) , bo kilka osób pisało bym narysowała jakieś zwierzę <3 

Piszcie czy sie wam ten rysunek podobał i co chcecie bym po tygrysie narysowała ? 

Buźki dla was : :* :* :* 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , takie komentarze motywują mnie do dalszego działania <3

      Usuń
  2. Powodzenia w rozwijaniu sie w kierunku plastycznym :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za symatyczny komentarz , który mnie motywuję <3

      Usuń
  3. Ciekawie to wyszło :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mi się nie ładuje rysunek, ale wiem którym się inspirowałaś, widziałam u RLM :)

    >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny rysunek! Masz talent kochana!
    Zapraszam na nasz blog :).
    Jeśli ci się spodobał,zaobserwuj,a my z miłą chęcią się odwdzięczymy :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń