środa, 12 sierpnia 2015

Przepraszam-Jeszcze raz Elsa z Krainy Lodu.

Bardzo , ale to bardzo przepraszam was za to , że naprawade niechcy usunełam wczorejszy post .
 W czoraj było wszystko dokładnie opisane.Dziekuje wam , że tyle zostawiliście pod tym postem komentarzy i na pewno w najbliższym czasie narysuje jakieś zwierze , całą Mange i wróżkę i zachęcam do dalszego komentowania.Teraz coś mi sie dziej z moim laptopem dokładnie to wczoraj nie mogę obserwować kogoś bo nie chce mi sie pokazać , ale postaram się to naprawic , bo macie super blogi i wszystkich chciałabym mniec zaobserwowanych .Nawet chciałam teraz dodać same zdjecie , ale się nie chce włączyć pisze 400 coś.Może wy pomożecie mi rozwiązać ten problem <3

Buźak dla was :*










16 komentarzy:

  1. Mimo, że nie widziałam tego rysunku to mogę stwierdzić, że na pewno był świetny!
    Pięknie malujesz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tobie za komentarz , na prawde taki komentarz wiele daję <3 :* <3

      Usuń
  2. Bardzo ładnie malujesz ;)
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w banner! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam rysunku, ale sądząc po komentarzach to na pewno świetnie malujesz :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam, ale na pewno był świetny :*
    Zapraszam do mnie:

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może chwilowy bład strony, myśle że powinno dziś działać!
    Pozdrawiam i udanych ostatnich 2 tygodni wakacji ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie malujesz :)
    Proponuję wspólną obserwację , jeżeli się zgadzasz to zacznij pierwsza i odpisz u mnie abym mogła zrobić to samo :)
    http://tysia-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obyś szybko to naprawiła ;)
    + zapraszam do wzięcia udziału u mnie w konkursie, wpadnij ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję , chętnie weznę udział w konkursie <3 <3 <3

      Usuń
  8. Świetny post, jestem pod wrażeniem! :)

    Zapraszam do siebie kochana!!

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń